17 września 2013

Zapowiedź...



 Cześć! Dodaję pierwszą część opowiadania 19. Nie dodałabym, gdyby nie Wasze komentarze. 
Dziękuję.
 Proszę komentujcie, bez względu, czy będą to pochwały, czy krytyka ;)


W kinie było super. Eddie zabrał nas na jakąś komedię romantyczną.  Gdy tak na niego patrzyłam, poczułam jak mocno go kocham. Nie potrafiłam bym go zostawić. Nigdy..
Dzisiaj od rana byłam jakaś nieobecna.  Mimo to, zdecydowałam, że  pójdę do szkoły. Na drugiej lekcji dostałam bólu głowy. Na przerwie poszłam do łazienki i  połknęłam tabletką, którą miałam w torbie, z nadzieją, że coś da. Na chwilę przeszło, jednak na czwartej lekcji, czyli j. angielskim znów mnie zaczęła boleć. Jakby tego było mało, dostałam też dreszczy.  Postanowiłam nic nikomu nie mówić. Zagryzłam zęby i starałam się skupić.
- Wszystko w porządku? – szepnął Eddie, z którym siedziałam.
- Tak – skłamałam.
Jakoś dotrwałam do końca lekcji. Powoli wróciłam do Domu Anubisa. Weszłam po schodach i poczułam, że tracę grunt pod stopami…
Eddie
Z Patricią było coś nie tak, ale nie chciałem się narzucać. Myślałem, że to jakieś damskie sprawy, czy coś…
Jednak tknięty przeczuciem wszedłem za nią do Anubisa.
I dobrze, bo zdążyłem tylko zarejestrować jej upadek.
Resztę pamiętam jak przez mgłę: mój krzyk, Trudy i karetkę…
Nie Patrcia, nie moja najdroższa…

 

10 komentarzy:

Chochliczek pisze...

Łoooo. Co jej się stało !?
Kiedy następna genialna część?

Anonimowy pisze...

czekam na nexta i co stało się Patrci i super rozdział

Anonimowy pisze...

Opowiadanie super pisz dalej :)

Anonimowy pisze...

przesłodzone ...:|

lonely. pisze...

Super czekam na next ;)

Anonimowy pisze...

fajne :) nie moge doczekac sie nastepnego ;)

Lost in dreams pisze...

Dla mnie to jest troche pokrecone, ze on najpierw jest z Nina, a pozniej z Pat. Troche bez "ladu i skladu"... :/
Przepraszam za wszelkie bledy ortograficzne, ale pisze z telefonu.

Unknown pisze...

Pisz, pisz, pisz i wstawiaj, wstawiaj kolejny

Audrey pisze...

Fajne tylko nie podoba mi się ten tekst Eddiego "moja najdrożdza" dla mnie to przesada.

Anonimowy pisze...

Masz super opowiadania i kocham twoją strone ale serjo nie przesładzaj bo dobrze piszesz ale co za duzo to nie zrowo czy jakos tak bo oni nie są słodką parą tylko ta na luzie w tej parze nigdy nie było wiadomo co się zdarzy xd Ale i tak cie uwielbiam pozdro :D