30 września 2013

Pytanko?!


Hej!
Dzisiaj nie przychodzę do was z czyś konkretnym, a tak właściwi to mam do was pytanie.
Zauważyliście, że napisałam opowiadanie, chociaż mówiłam, że już nie będę ich pisała i szczerze, to nie mam zbytniego pomysłu na kontynuowanie jego, ale za to jak niektórzy z was wiedzą, posiadam bloga z scenariuszami. 
Co się z tym wiąże nie mam czasu na prowadzenie 3 blogów! (ten, scenariusze i fan fiction z 1D)Więc chciałabym zrezygnować albo z opowiadań, albo z scenariuszy, ale nie wiem co wybrać... Więc moje pytanie brzmi następująco:

Mam pisać opowiadania czy scenariusze??

hmm? Co wolicie? 
Poniżej link do scenariuszy:

KLIK

Na odpowiedzi czekam do wtorku, godzina 15 ;) Potem albo przestaje pisać opowiadania, albo usuwam bloga ze scenariuszami.


xoxoxoxo
Karo ;3

10 komentarzy:

Unknown pisze...

opowiadania <3

#Thiana pisze...

scenariusze
http://moja-wersja-hoa.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

RACZEJ opowiadania

Anonimowy pisze...

pisz opowiadania kocham je . a jak usuniesz bloga to sie zabije

Anonimowy pisze...

scenariusze!

Anonimowy pisze...

Scenariusze! Tylko mogłabyś je wstawiać tutaj ;) !

Michelle. pisze...

Pisz scenariusze, a tak btw na obu masz genialne szablony. *.*

Szablonownica pisze...

Zostawiłam komentarz pod wcześniejszą notką, proszę abyś się z nim zapoznała.

Audrey pisze...

Opowiadania niech zostaną!

Unknown pisze...

Mam pytanie. Dlaczego nie ustaliłaś ze mną tego szablonu? Nie mam nic przeciwko, ale raczej... powinnaś mi napisać. NO i drugie: co w końcu z tamtym szablonem?