7 października 2013

Everything has the end...

Hej.
Jak wiecie wszystko ma swój koniec, tak samo jak zakończył się serial, tak kończy się mój czas na tym blogu. 
Tak, odchodzę...
Zabierałam się na tą decyzję dobre dwa tygodnie, wciąż nie byłam pewna, ale doszłam do wniosku, że to nie ma sensu. Czwarty sezon najprawdopodobniej nie powstanie. Przez pewien czas miałam nadzieję, że może jednak są jeszcze jakieś szanse, ale no cóż, to już raczej koniec. ;(

Po pierwsze chcę wam wszystkim podziękować za to, ze czytaliście i komentowaliście moje i Pauli posty, a także tym osobom, które pomagały mi, które tworzyły szablony :)
Po drugie chcę żebyście wiedzieli, że blog wiele zmienił w moim życiu. Gdybym go nie założyła dalej byłabym szarą myszką :)
A po trzecie wiedzcie, że nigdy nie zapomnę o House of Anubis! Zawsze pozostanie w moim sercu! <3
No i po czwarte dziękuje Paulinie, że tworzyła ze mną bloga ;) I mam nadzieję, że dobrze zaopiekuje się blogiem ;")


Dziękuję

wasza Karooolcia 


Jeżeli powstanie 4 sezon wrócę...

4 komentarze:

Unknown pisze...

szkoda , ale to twoja decyzja , według mnie skończył się tylko serial tda ale my fani zawsze nimi będziemy bynajmniej ja . wdług mnie powinnaś pisać bezwzględu na to czy będzie czy nie będzie 4 sezonu a i nie usuwaj bloga na pewno jeszcze nie raz go ktoś przeczyta np ja

Anusiak pisze...

Popieram osobę powyżej. Jako twoi fani akceptujemy twoją każdą decyzję :))

Anonimowy pisze...

szkoda ale rozumiem każdy swój początek i koniec

Unknown pisze...

Rozumiemy, ale pamiętaj. Zawsze możesz wrócić. Zawsze...
Dziękuję.