24 lutego 2013

Ściąganie

Na Nickelodeon, tak jak i na Disney Channel seriale są wesołe i trwają zazwyczaj po 25 minut. Jednak na tajemnice Domu Anubisa stało się wyjątkiem, ponieważ odcinki są ze sobą połączone, a każdy odcinek trwa 10 minut. Jeżeli macie Disney Channel to pewnie zauważyliście, że od poniedziałku leci serial Violetta trwa on 45 minut i odcinki się ze sobą łączą. Tylko ja myślę, że Disney ściągnął od Nickelodeon?! Dodam jeszcze jedno ta cała Violetta to jeden z lepszych seriali na Disney Channel tak samo ja Tajemnice Domu Anubisa.





Karooolcia

4 komentarze:

syrenka pisze...

Ja nie uważam że jest to ściągnięte jeżeli chodzi o czas trwania itp. (to co wymieniłaś) Istniej wiele podobnych seriali. Ciekawi mnie tylko to, że w niektórych scenach serialu Violetta jest taka sam ścieżka dźwiękowa. (w niektórych) Tak mi się wydaje. <3

olkaa15@onet.pl pisze...

Jak może być śiąganie jak nawet jeszcze u nas na nickelodeon nie puszczają tajemnic domu anubisa (3 sezon)

Unknown pisze...

Jest taka sama ścieżka dźwiękowa jak w TDA nie tylko w Violettcie <3. W innych serialach też. Nawet polskich.
Pozdrawiam i zapraszam do mnie: thesims3alex.blogspot.com friendishappiness.blogspot.com
Niedługo możliwy u mnie blog o Violettcie! Zapraszam.
Alex :**

Anonimowy pisze...

Ta Violetta to kolejne gówno typu Hannah Montana -_-