8 września 2013

Wyniki Plebiscytu House of Anubis 2013!!!

Witam! 
Panie i panowie przyszedł czas ogłosić wyniku plebiscytu "House of Anubis 2013!"

No cóż, prosiłam abyście głosowali zgodnie z formułką którą podałam, jednak tylko 2 osoby tak zrobiły! Niektórzy nie podali nawet imienia lub maila! Powinnam nie zaliczyć, ale no cóż cały plebiscyt by się rozpadł ;( Nie zaliczałam też gdy ktoś głosował na dwie osoby w jednej kategorii.

Kategoria 1:  Najładniejsza dziewczyna z domu Anubisa


Patricia WIlliamson

Kategoria 2: Najprzystojniejszy chłopak z domu Anubisa


Eddie Miller

Kategoria 3: Najgorszy wróg


Rufus Zeno

Kategoria 4:  Najlepsza para


Peddie

Kategoria 5: Ulubione tajemne miejsce


Podziemne korytarze

Kategoria 6: Najlepszy tajemniczy przedmiot


Oko Horusa

Kategoria 7: Najromantyczniejsza scena z serialu


Pierwszy pocałunek Peddie

Kategoria 8: Najśmieszniejszy moment


Ćwiczenia taneczne Micka i Fabiana

Kategoria 9: Najbardziej przyjacielska postać


Trudy

Kategoria 10: Ulubiony sezon


Sezon 2

3 komentarze:

Asowa pisze...

Ze wszystkimi wygranymi się zgadzam oprócz:
Najładniejsza dziewczyna i sezon.
Według mnie najładniejszą dziewczyną jest Willow. A co do sezonu nie mam zdania. każdy jest tak samo fajny.

Anonimowy pisze...

willow jest ładna ale ja wolę jade w 1 i 2 sezonie a w lokowanych jest jej do buzi każdy ma inny gust

lonely. pisze...

Przypominam że to czytelnicy głosowali