11 lipca 2013

My Style





My Style – to nic innego jak nominacja za porządny wystrój bloga. Twórcą tej zabawy jest Fan Cro (czyli Panda), która stworzyła to tylko po to, by wynagrodzić autorów za przyciągający wygląd bloga.

Na czym polega ta zabawa?
1. Każdy nominowany odpowiada na trzy pytania.
2. Każdy nominowany musi odpowiedzieć komentarzem pod postem tego, który nominował (może i to też wstawić na swoim blogu, jeśli chce).
3. Nominować kilka autorów, którzy według niego mają idealny wystrój bloga – tym samym polecając.



Odpowiadamy:


Paulinkam6:

1. Skąd pomysł na założenie bloga o takiej tematyce?
 Ja zostałam współredaktorką tego bloga niedawno. Dlaczego się zgłosiłam? To był impuls. Kocham HoA i chciałam pisać o tym opowiadania, tak żeby ktoś to przeczytał;)
2. Kiedy założyłaś/eś pierwszego bloga?
 Gdy miałam 7 lat. Opowiadał o Nimfadorze Tonks.
3. Skąd czerpiesz inspirację?
Hmm.. ciężko powiedzieć. Mam swego ulubionego bloga o TDA i, gdy go czytam mam pomysły.

 Kaaaro :

1. Skąd pomysł na założenie bloga o takiej tematyce?
Założyłam go ponieważ, bardzo, bardzo spodobało mi się HoA
2. Kiedy założyłaś/eś pierwszego bloga?
11 stycznia 2013, to właśnie ten blog jest moim pierwszym ;)
3. Skąd czerpiesz inspirację?
Z serialu...

Nasze pytania:
1. Jakie masz hobby?
2. Czy wolałabyś napisać książkę, czy wyreżyserować film? Dlaczego?
3. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?

Blogi, które nominujemy:
-http://scenariuszebykoteckkkixo.blogspot.com/
 -http://my-history-of-anubis.blogspot.com
-http://peddiestoriesbyylola.blogspot.com

Brak komentarzy: